Parkeerbeleid

Parkeren bij de Klomp

Kiss & Ride / Parkeren

Graag willen we alle ouders die leden met de auto brengen vragen om de kinderen aan de voorkant van de Klomp (Geukerdijk) te brengen en na afloop ook weer aan deze kant op te halen. Om alles goed door te laten stromen, werken we met een Kiss & Ride systeem.
Wanneer je vragen voor de leiding hebt, kun je de auto aan de achterkant van ons clubgebouw (Hanenbergweg) parkeren en je bij de leiding melden.

Fietsen
Veel leden komen met de fiets naar De Klomp. Ook zij kunnen gebruik maken van de ingang aan de achterkant van De Klomp, aan de Hanenbergweg. We willen graag iedereen erop attenderen dat het belangrijk is dat de verlichting van je fiets in orde is. Langs het bos aan de Geukerdijk is het zeer donker.